Friday, November 19, 2010

Nervous???

Dalam masa beberapa hari je lagi perjalanan hidup yang baru akan dilalui... Zaman apa?? zaman latihan praktikal la.... huhu.. Cuak je rasa. Tapi dalam masa yang sama rasa teruja..

Kena tinggal ditempat yang baru. Berada di persekitaran yang baru. Kena jumpa kenalan yang baru.. (Cik Af pun ada jadi kurang sikit rasa cuak). Buat kerja yang baru. Hmm... apa lagi yang baru?? Oh! Sudah semestinya kena jadi Zila yang baru....

Bukan bermaksud kena berubah dari segi perangai atau gaya.. Tapi berubah menjadi seorang yang lebih tabah dan sentiasa bersedia dengan seribu segala kemungkinan yang tak dijangka mungkin perlu dilalui ditempat baru..

Once again... I'm gonna live far away from home... Live independently on my own. Learn to manage my time and daily life on my own... hehe.. Kind of excited but at the same time, a bit sad. Since we move in to our new house, i didn't really get to stay in the house a bit longer.

Fuhh... Mintak2 lah tempat praktikal yang akan dituju ni serasi dengan jiwa. Tidak ada masalah untuk sesuaikan diri dengan persekitaran baru. Senang sikit nak jaga emosi dan mental. Kalau asyik dapat tekanan emosi dan mental makin cepat tua lah jawabnya.. Hahahaha..

Gosh.. i just remember something. I haven't decide what to bring to the new place. Not even a list of things to do. To be precise only 5 days left for me to pack things up before i move to Subang jaya. Yeah.. that's right, I'm gonna spend 5 months of industrial training at Subang. Hopefully everything is going to be just fine for me.

Till then, Chowzzz...

No comments:

Post a Comment