Sunday, January 24, 2010

I need to relax.... wanna join with me?

It's almost the end of the first month of 2010, but still a lot of things had happen in my life... It feels like I need to finish up everything as if it's for my end year assignment.. Fortunately I found this post that being send by my friend. It's quite entertaining so I decided to post it in my blog...
Kepala tengah pening... hati resah... jiwa kacau... nak kena balik JB petang ni... A.S.A.P... Sebelum tu layan la dulu benda alah ni....

1. 4 names in your HP inbox?
- Nazya... UITM Aida Maria... Kak Hana... UiTM Izzati...

2. your main ringtone?
-Sway by PCD

3. what you did at 12 last night?
-Zzzz... Sleeping. Ada kelas pagi Isnin

4. who was the last person you went outwith? where?
-Naz. Kat JJ Tmn U...

5. the color of the t-shirt you’rewearing now?
-dark gray

6. the last thing you did ?
-Having phone conversation with my mum

7. 3 of your everyday favorite things ?
-watchin tv, listen to d walkman, online

8. what’s your hp model?
- SE W910i

9. how much money in your wallet now?
- RM 100++ Nak bayar tuning kereta... nak bayar tol balik Jb lg... Duit minyak lagi...

10. How’s life?
- huru hara. Rasa macam banyak benda yang tak elok nak berlaku. Tanda-tanda pun dah banyak dapat. Hari ini pun ada yang tak kena juga. Kena balik JB lagi...

11. your favorite city?
- hm…KL for shopping. But there's nothing that can compared with my homeland, JB... Dah lama bermastautin dekat JB.. Mesti la jadi favourite..

12. what will you do next weekend
- Hm... Kalau ikut plan cik Af kita.. nak pegi water world.. Insyaallah menjadi la.. Boleh main air puas2.. cuaca tengah panas la katakan..

13. when’s the last time you met your mom?
- Yesterday.. And I'm gonna meet her again this evening.. Huhu.. mesti kena terlibat dalam drama sebabak dekat rumah nanti... Kena siapkan skrip ni...

14. anything you wanted back?
- hm…. all d memories during school time… lots of fun!! Dulu ala-ala budak skema.. Padahal tahap nakal orang lain tak tahu.. Only certain people got to know the real me... Itu la.. Siapa suruh diorang judge ikut luaran je... Taknak kenal hati budi zila yang baik tapi ada nakal juga ni...

15. Who was the Last person you talked to?
- My housemate Niesa... Inform dekat dia zila mahu pulang ke JB.

16. who is the last person that texted you?
- Roza a.k.a housemate

17. where did you have your dinner lastnight?
- home…. Tapi dekat Segamat la...

18. the last gift you’ve got?
- hehe a birthday gift from yazmine… my mr. smiley =) Itu yang boleh dikategorikan memang betul-betul gift.

19. last thing you borrowed from yourfriend?
- Liquid paper... Pinjam dari mek ti... Masa kelas CTU.

20. What do you feel now?
- no feelin… *yawn* Tapi pening kepala bila kereta buat hal pulak..

21. What do you order at MCD?
- double cheese burger…. hehe

22. The last time you felt so sad?
- hm… let me think……. Kalau masa tengok cerita sedih boleh ke?? 2 hari lepas la kalau camtu.

23. What is your wish for tomorrow?
- Cepat2 betulkan kereta and then boleh balik Segamat semula...

Ok... That's all for today... I need to go.. Balik JB A.S.A.P... Chow... Salam...

No comments:

Post a Comment